Joan Manuel Serrat: “El Mediterrani és ara un mar contaminat i un sarcòfag immens”

Notícia: Esteban Ramón
Mitjà: RTVE
Foto: EFE

A Joan Manuel Serrat l’ha despertat aquest matí a Oviedo el timbre inevitable de les gaites, un instrument que diu «no agrada a tothom», però que a ell «l’embolcalla d’una sensació d’alegria, de camp obert i de benestar». El Noi del Poble Sec està encantat amb la seva setmana asturiana, on aquest divendres rep el Premi Princesa d’Astúries de les Arts 2024.

0 Comments

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *