georgina

Treball de Recerca sobre Joan Manuel Serrat

Mié Sep 26, 2007 9:28 pm

Hola! Em dic Georgina i sóc una alumna de Segon de Batxilerat resident a Barcelona, entre les opcions que vaig tenir de temes pel treball de recerca, vaig decidir fer-lo sobre el món poètic de Serrat. Aquest treball es basa en anàlisis de les seves cançons autobiogràfiques, per poder aprofundir així en la seva persona i en el que va significar per a la seva època.
Per a poder finalitzar aquest treball amb èxit, necessitaria poder mantenir una entrevista amb ell, ja sigui verbal o escrita.
M'adreço a vosaltres ja que abans ho he intentat per altres víes (he trucat al seu representant) i m'han dit que no era possible.
Em podríeu dir on puc adreçar-me, si us plau?

Moltes gràcies.
Georgina Lázaro Fontanet

PeGaSiLLa
Serratiano Master

Mié Sep 26, 2007 9:46 pm

Primer que res benvinguda Georgina! :D

Fas be d'haver vingut a parar aquí, potser et podrem ajudar, jo només puc facilitar-te la direcció de la seva oficina, espero que et serveixi d'algo...

JOAN MANUEL SERRAT - Taller 83
C/ Tuset, 10
Piso 3 - Departamento 3
08006 Barcelona (España)

T'envejo de tenir un treball de recerca tant interessant, quin bat estás fent? Jo encara estic a 4º d'ESO :P

Petons i sort! :P
Pare, demà del cel plourà sang, el vent ho canta plorant.

Pere Mas i Pascual
Serratiano master del universo nivel 2
Contactar: Sitio web

Mié Sep 26, 2007 10:23 pm

Hola Georgina, se'ns dubte es un treball molt interessant aquest que t'has proposat fer, com diu la "Pegasilla", a veure si entre tots nosaltres et podem ajudar.

Amb dona l'impressió que parlar amb Serrat ho tens una mica difícil, esta de gira fins a mitjans de Desembre.

georgina

Merci

Mié Sep 26, 2007 10:47 pm

Moltes gràcies per la informació, crec em serà de molt ajut. :D
Espero poder aconseguir alguna cosa.
Georgina

Volver a “Solicitudes y preguntas”