http://radiorubi.fm/index.php/portada3/ ... a-la-carta
Joan Manuel Serrat participa a l’últim programa de “Serrat: cançons a la carta”
Dilluns, 17 Juny 2013 21:31
Joan Manuel Serrat amb Toni Badia als estudis de Ràdio Rubí
Imprimir
correu electrònic
Etiquetat com
Serrat, Joan Manuel Serrat, Serrat: un temps de cançó, Serrat: cançons a la carta, Ràdio Rubí, Lídia Juste, Jordi Albar, toni badia, Antoni Badia,
El cantautor Joan Manuel Serrat ha visitat els estudis de Ràdio Rubí per participar a la darrera edició del programa Serrat: cançons a la carta, dirigit i presentat per Toni Badia. L’artista no ha volgut deixar passar l’ocasió de compartir una estona amb els oients d’un espai que, durant molts anys, s’ha centrat de manera monogràfica en la seva música.
Serrat: cançons a la carta s’acomiada aquesta setmana de la graella de Ràdio Rubí després de deu anys d’història, anteriorment amb el títol Serrat: un temps de cançó. Des dels inicis del programa, l’any 2003, Toni Badia sempre havia volgut comptar amb la presència de Joan Manuel Serrat però, per diverses causes, això havia estat impossible. Fins aquest dilluns, que el cantautor del Poble Sec ha visitat finalment els estudis de Ràdio Rubí per parlar en profunditat de la seva dilatada trajectòria.
Serrat ha explicat que la seva presència a l’espai és una manera d’agrair l’afecte que ha rebut al llarg d’aquest temps: “Penso que és el que calia fer en un dia de comiat, ser aquí, ser al costat de la gent que durant molt de temps ha estat donant suport a la meva música”.
Al llarg dels seus anys d’emissió, el programa de Ràdio Rubí dedicat a l’obra de Joan Manuel Serrat ha aplegat un gran nombre de seguidors, tant al nostre país com, molt especialment, a Llatinoamèrica. La posada en marxa del web de l’emissora municipal ha facilitat que admiradors de Serrat d’arreu del món poguessin escoltar aquest espai. El cantautor ha declarat que “l’oceà no ha estat mai una barrera sinó més aviat un camí que no tinc ganes de deixar córrer ni de perdre. Em sento sempre molt agraït quan algú s’interessa per la meva música”.
La darrera edició de Serrat: cançons a la carta s’emet aquest dimarts a partir de les 12 h, però també es podrà escoltar dijous a les 24 h i dissabte a les 16 h, així com al web de Ràdio Rubí en qualsevol moment.
El programa que realitzen Toni Badia, Lídia Juste i Jordi Albar s’acomiada de la seva audiència, a més, optant a l’edició d’enguany dels Premis de la Comunicació, que lliura la Diputació de Barcelona.